Antara Aku Dan Si Tisu

           Hai Semua..Pelik tak tajuk entry yang aku nk cerita kali nie v_v..Antara aku dan si Tisu..Memang jenis aku yang mmg ssah nk nmpak the other people suka..Kadang-kadang aku rasa semua sama..Tapi dngan si tisu nie lain sikit..Dia myedarkan aku hakikat sebenar sesuatu keadaan tuh yang aku sendiri x perasan..Teruk betul kan aku nie..Kadang-Kadang aku mula rasa bersalah dengan org lain..Padahal semua tuh aku sendiri yang cipta..Mesti korang x paham kan ape aku cakap kan kan..Tak Pe layan je..I know somebody can make me smile..Sweet sgt kan..Tapi aku still x nmpak tuh..smpai suatu ketika si tisu berbicara ^_^...Tisu tu cakap dia suruh aku jgn lupa dia..Mmg la aku x kan lupa hehe..Tapi ape yang penting berat aku mmg kena 49 hihi..Skodeng resume aku si Tisu ni sebab tu tahu berat aku 49..Tak pe yang penting ringan lagi dari si Tisu..Makin hari makin baik tapi kita sendiri pun x tahu ape aturan allah untuk setiap hambanya..Aku akan sentiasa berpegang dgn prinsip aku..Si Tisu ni selalu bertumbuk dengan si teddy bear aku..Sies si teddy aku sgt comel dan tembam..^_^..But who know kalo Si tisu dan Si Teddy akan bersatu..hehe..Sweet jugak kan..Kalo Si teddy bear dgar mesti dia paksa aku mkan byak-byak..T_T..Sampai suatu hari aku betul-betul pergi jauh dari Si tisu and Si teddy aku..But kami still berjumpa..Baru ni Si tisu bertukar wajah..dia dah tak jadi putih tapi dah tukar jadi tisu belang-belang warna warni hehe sangat comel..Tapi masa tuh berat aku atas dari 49 so mmg tak capai target nk maintain 49..haa paham tak aku celoteh..Mesti Tak paham lagi kan..Tak pe layan je..Biasa lah cerita pasal si tisu ni tak habis..Tapi kenyataan nye kalau tiada si Teddy maka tiadalah si Tisu..hehe..Ape yang aku harapkan sesuatu ari nti aku nk tgok Si tisu bahagia selalu.

 Setalah Tisu Berbicara

No comments: