Lepas Segala GERAM!!!

Hepi holiday ;) ...best nyer da cuti..tapi sebelom nk sampaikan cuti tue alahaii tenat nyer raser..dengan assingmnet x ciap lagi :( ..nasib baik lah dan jugak ciap sebelom ari jumaat nie...Tapi yang paling aku geram nyer asal nk cuti jer mesti pencuri pkaian menjalankan projek..hampir setiap sem mesti baju aku ada yang hilang TOLOL!! betol lah pencuri tue..yang paling terkilan sangat baju yang paling aku syg plak dia curi..aku bukan nyer jemur smpai dua tiga ari..x smpai sehari da dia kebas..kering pown x lagi baju tue..sedih betul rase...demi allah aku betul2 x redho sape yang amik tue..semoga allah beri balasan yang setimpal kat dia..sedih sungguh rase...kalo lah aku dpt pencuri tue..aku ganyang2 dia habis2 eeii sakit sungguh ati aku..kalo nk sangat baju mintak lah insyalah aku leh bagi ni x nk jugak curi-curi..pelik betol blaja tinggi2 masuk u..tujuan nyer nk mencuri..x tao ker dosa amik barang org lain..pelik betol aku spesis jenis cam 2..jenis x tkut akan akibat n balasan tuhan..sabar lah miemi...bia allah jer yang balas...

Tergamak Kau - Ukays

Walaupun esok ada mentari

Apakah secerah hari ini
Harap begitulah dan moga mudahlah
Perjalanan hidupku
Berat benar langkah
Rela dalam pasrah
Yang aku harap harapkan
Tak kesampaian
Ku tinggalkan semalam yang indah
Sememangnya itu tak kuduga
Lamanya berkasih indahnya berjanji
Sanggup sehidup semati
Ucapan semalam kini berlainan
Kau yang dulu kukenali menjadi duri
Tergamaknya hatimu sayang
Menciptakan luka pada aku yang setia
Dahulu kau bisik kalimah
Walau apa terjadi kasih tak berubah
Mungkin tika itu aku berharta
Cahaya cintamu bersinar rekaan cuma
Mengertilah ku kini kasih sayang sekarang
Semuanya memandang kebendaan
Andainya kedaifaan dan rupa pun lah kurang

Tiada siapa sudi memandang walau sebelah mata
Begitulah aku ini kau umpamakan
Di kaca matamu aku mengisahkan
Tergamaknya...



Anugerah utama Illahi.



Kehidupan adalah anugerah utama Illahi. Anugerah kehidupan memberi gambaran kebesaranNya buat kita manusia, yang wajib kita syukuri dan hargai. Internet adalah kemudahan buat umat manusia. Justeru itu, manafaatkan ia untuk kesejahteraan diri kita dan umat sejagat. Sentiasalah kita beringat, apa yang kita lakukan, akan dipertanggung jawabkan pada kemudian hari.


Gunakan sebaik-baiknya kurnia Allah swt kepada kita. Halalkan kegunaan akal, hati dan lidah pada perkara yang bakal membawa kecemerlangan diri kita dunia dan akhirat. Kita hidup hanya sekali. Sekali 'pergi' tak kan kembali. Buat baik berpada-pada, dan buat jahat JANGAN sekali-kali. Kewujudan website mymedia2u dengan blog sebagai wadah untuk meningkatkan nilai diri. Bermatlamatkan penyatuan ummah dengan ciri-ciri kemurnian budi dan budaya. Walaupun, dunia terus maju dengan teknologi, kita akan terus kekal dengan akhlak dan jati diri insani.



Malam-malam g jalan2 ngn member2 kat benteng kuantan...bosan la katakan..lagi se tension study..tapi x leh lepak lame coz ump skang mcm senget jer..keje makan duit student..asal balik lambat jer kena compound 50 rggit ribaa!! betul huhuhu..

Bosan-Bosan...time blaja kat klas aku amik gambar bosan la punya pasal..teruk betul